به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    انواع عینک صنعتی

    عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.

    الف. عینكهای دسته دار ( Safety Spectacles )

    ب. عینكهای فنجانی ( Safety Goggles )

    انواع تجهیزات حفاظت صورت و چشم از لحاظ نوع کاربرد عینك ایمنی

    مقاوم در برابر ضربات

    مقاوم در برابر ذرات و گرد و غبار

    مقاوم در برابر مواد شیمیایی

    مقاوم در برابر اشعه های شدید لیزر

    مقاوم دربرابر جوشكاری

    همچنین از وسایل محافظ صورت میتوان به نقاب محافظ صورت ( Face Shields)  ماسك محافظ جوشكاری  (Welding Shields ) اشاره کرد.

    مشخصات کلی حفاظهای چشم

    مقاومت لنز در مقابل برخورد ذرات پرتاب شده به سمت چشم

    داشتن پوششهای حفاظتی جانبی و مقاومت شیمیایی در مقابل ترشحات مواد جهنده

     سوزاننده و قدرت فیلتراسیون پرتوهای مضر محیط.

    به همین جهت جنس عدسیهای عینک صنعتی را عموماً از جنس طلقهای پلاستیكی مقاوم نظیر پلی کربنات و ترکیبات استات میسازند که ضمن نشكن بودن، خش ناپذیر بودن و مقاوت شیمیایی ، در صورت مواجهه با خطر پرتوهای مضر درجه تیرگی آن از درجات پایین تا درجات بالای آن وجود داشته باشد.

    طرفین عینک صنعتی کسانیكه با مواد شیمیایی کار میکنند بایستی بسته بوده ولی امكان ورود هوا وجود داشته باشد; در مقابل حرارت نیز تنها عینكهائی بایستی مورد استفاده قرار گیرد که بافت سیمی نازک داشته باشد.

    لنز عینک صنعتی بدون منفذ بایستی از نوع ضد مه ( Anti Fog ) باشد; تا از تجمع بخارات بر روی شیشه و کاهش دید فرد جلوگیری نماید.

    درچه کارهایی باید از عینک های صنعتی استفاده کرد؟

    در کارهای مشروحه زیر استفاده از عینك یا دیگر وسایل حفاظتی چشم، برای کارکنان اعم از اینكه رأساً کار را انجام بدهند; یا دستیار بوده و یا در نزدیكی آن به کار مشغول باشند ضروری و لازمالاجرا میباشد:

    خرد کردن، شكستن، بریدن، کندن و یا سوراخ کردن موادی از قبیل سیمان، آجر ، سنگ، آسفالت، چدن ، آهن و سایر نظایر.

    کار کردن با چرخ سمباده حتی اگر چرخ مذکور مجهز به حفاظ باشد.

    کارهاییكه ایجاد گرد و غبار و پراکندن ذرات میکند .

    بكار بردن ابزاری که با هوای فشرده کار میکند برای انجام کارهائی از قبیل خرد کردن، درز گیری، بریدن میخ و مهره ها و همچنین مته کردن و سمباده کردن و کارهای مشابه.

    کار کردن با ابزار ماشینی.

    جلا دادن بوسیله چرخ و یا برش سیمی ، تراشیدن ، پوسته گیری کردن ، ضربه زدن و کارهای مشابه.

    چرخ کردن و درز گیری پرچ.

    جابجا کردن و جمع آوری مواد زائد.

    آهنگری.

    پاک کردن اشیاء با هوا استفاده از کمپرسور باد برای تمیزکاری

    استفاده از چكش و پتك برای کوبیدن ابزار ، قلمها ، میله های برنده و

    کار کردن با انبردست در موقع کشیدن شیئی، قطع سیم و نوار و شیئی دیگری که تحت کشش میباشد و یا درمواردیكه ممكن است کار کردن با سیم مخاطراتی در بر داشته باشد.

    در موقع کار کردن با وسایل شیشهایكه تحت فشار و یا خلاء میباشد.

    رنگ زدن بوسیله هوای فشرده.

    کارهای بنایی و نجاری

    نکاتی که باید در استفاده از عینک های صنعتی رعایت کرد

    عینك محافظ صورت در مقابل گرد و غبار محافظ نمیباشد و در محیطی که گرد و غبار مواد موجود است نباید بكار برده شود; در این شرایط توصیه می شود که از ماسكهای تمام صورت با فیلتر گرد و غبار استفاده شود.

    جوشكار برق باید از کلاه یا سپر ماسك جوشكاری مجهز به شیشه مخصوص که عدد تیرگی ( Shade Number ) آن به تأیید واحد مربوطه رسیده باشد استفاده نماید.

    شیشه حفاظتی ماسك جوشكاری بایستی بوسیله شیشه روشنی که در روی آن گذاشته می شود; از ذرات داغی که به آن میپاشد محفوظ نگهداشته شود.

    عینک صنعتی

    جوشكار باید برای تمیز کردن محل جوش از شیشه روشن محفوظی که برای اینكار در کلاه ماسك جوشكاری تعبیه شده; و در صورتیكه کلاه  ماسك جوشكاری فاقد این شیشه باشد; باید از عینك نشكن روشن استفاده نماید تا ذرات فلز بداخل چشمهای او نپاشد. کمك جوشكار و کسانی که با جوشكار کار میکنند; باید برای محافظت چشم خود از عینك کمك جوشكار( Flash Goggle ) استفاده نمایند.

    برای عایق بندی یا برداشتن عایقهایی که از الیاف شیشهای و یا معدنی ساخته شده و همچنین بریدن ورقه پنبه نسوز بوسیله ماشین ارّه باید برای محافظت چشم از عینكهای فنجانی بدون منفذ استفاده نمود; و دستگاه تنفسی را نیز با استفاده از وسایل ایمنی مناسب حفاظت نمود.

    برای کار کردن با گاز و بخارات مضر برای چشم بایستی عینك ضد اسید و یا ماسك تمام صورت با فیلتر جذب بخارات اسیدی بكار برد.

    تذکر: در هر یك از عملیات فوق که حفاظت سر و گردن نیز ضروری باشد باید از البسه و وسائل ایمنی مناسب و متناسب استفاده نمود.

    کلیه سرپرستان و اشخاصی که مسئولیت آنها ایجاب میکند; در موقع انجام کارهائیكه مخاطراتی برای چشم دارد حضور داشته باشند مكلفند از عینك مناسب استفاده نمایند.

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید.

    ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    malihe
    شنبه 29 شهريور 1399 - 23:44
    بازدید : 527

    انواع پارچه استفاده شده در لباس کار

    لباس کار را می توانیم پوششی تعریف کنیم که به طور معمول شامل دست و پا و تنه می باشد که به منظور محافظت کارکنان طبق شرایط اطرافشان تولید می شود. نخستین استانداردهای پارچه برای این منظور ابتدا در سال 1357 تولید شد و طبق نظر و بررسی های کمیسیون نساجی ایران در آن تجدید نظری صورت گرفت که در نهایت در سال 1371 در حالتی شناخته شده و جزء استاندارد رسمی ایران شد.این تجدید نظر در جلسه 47 کمیته ی ملی استاندارد نساجی تصویب شد.

    پارچه ی مطلوب لباس کار همواره دغدغه مشتریان بوده و است.چراکه جنس لباس کار با شرایط محیطی باید همخوانی داشته باشد.در این مقاله سعی داریم شما را پارچه های گوناگونی که در تهیه ی لباس کار به کار می رود آشنا کنیم.با خواندن این مقاله شما قادر خواهید بود لباس کار مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنید.تنوع  جنس های گوناگون و تخصصی بسیار زیاد است که همین عامل باعث می شود مشتریان به هنگام خرید لباس کار دچار سردرگمی شوند. زیرا صنعت نساجی بسیار پیشرفت کرده است و تنوع بسیاری دارد.

    پارچه لباس کار تترون

    در قدم اول به بررسی پارچه تترون در تولید لباس کار می پردازیم.این پارچه در کیفیت های گوناگونی تولید می شود.تترون در مقایسه با پارچه های دیگر دارای ضخامت کمتری می باشد و عموما برای تولید پیراهن مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.از پارچه تترون برای روپوش پزشکی و حتی رستورانی نیز استفاده می شود.این کار دارای قیمت پایین تری می باشد.همان گونه که گفته شد پارچه تترون ضخیم نیست و به همین دلیل خنک است اما مقاومت آن کمتر می باشد.بهترین نوع تترون آرو ژاپن است که در بازار موجود است.

    پارچه لباس کار ترگال

    این پارچه شبیه به پارچه تترون می باشد و تفاوت آن این است که دارای ضخامت بیشتری می باشد.پارچه ی ترگال هم خنک می باشد و ضخامت نسبتا خوبی هم دارد.از این جنس پارچه بیشتر برای این لباس کارها استفاده می شود:روپوش های پزشکی و یا آزمایشگاهی،لباس فرم مدارس،لباس آشپزی و روپوش های کارگاهی…وزن این پارچه چیزی حدود 240 گرم می باشد.از پلی استر و ویسکوز برای تولید الیاف این پارچه ها نیز استفاده شده است.اگر قصد دارید پیراهن مردانه کمی ضخیم تر تولید کنید پیشنهاد می کنیم که از این پارچه استفاده کنید.ضخامت ترگال برای لباس کار در مشاغل ذکر شده مناسب می باشد.

    پارچه لباس کار فلامنت کجراه

    بافت این پارچه کمی متفاوت است و چون راه بافتش به صورت کج است با نام لباس کار کجراه نیز شناخته می شود.این پارچه هم از پارچه تترون و هم ترگال ضخامت بیشتری دارد در نتیجه مقاومت بالاتری دارد اما استفاده از این مدل لباس کار به نسبت بقیه گرم تر می باشد و خنکی پارچه کاهش می یابد.وزن کجراه حدود 280 گرم است.بیش از 90% لباس کارها در ایران از این پارچه تولید می شوند.اگر برای خرید آن اقدام کنید متوجه خواهید شد که کیفیت های متفاوتی در وزن پارچه و همینطور مقدار پلی استر در بازار موجود است.

    پارچه لباس کار کتان

    این پارچه تقسیم بندی گوناگونی دارد و در بازار با عنوان های کتان 30،70 و 100 درصد تقسیم بندی می شود.وزن کتان با توجه به پنبه ی به کار رفته متفاوت است و تقریبا بین 480-330 گرم است.لباس کارهایی که از این پارچه برای تولید آنها استفاده می شود دارای ضخامت و وزن بیشتری هستند.هرچه درصد کتان پارچه بیشتر باشد وزن و ضخامت آن بیشتر خواهد بود.افرادی که در معرض جوشکاری،کارهای خشن و فرز کاری هستند توصیه می شود از این جنس برای لباس کار استفاده کنند چون که در برابر حرارت مقاومت بیشتری دارند.

    خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است که انواع لباس کار با تنوع بالا و کیفیت عالی را ببینید و انتخاب کنید. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لباس کار

    malihe
    جمعه 28 شهريور 1399 - 23:46
    بازدید : 437

    اجزاء کلاه ایمنی

    کلاه ایمنی از دو بخش عمده تشکیل شده است:

    پوسته بیرونی (Shell): بخش خارجی کلاه بدون ضمائم داخلی آن را پوسته گویند که وظیفه اصلی آن مقاومت در برابر نیروهای وارده خارجی است. پوسته بیرونی شامل سطح پوسته می باشد.

    متداولترین موادی که برای تولید پوسته بیرونی کلاه استفاده می‌شوند عبارتند از:

    • پلیمرهای PVC که از دو نوع ماده پلاستیکی بنام‌های پلی‌اتیلن PE و ABS ساخته شده‌اند ( ABS از مقاومت بالاتری نسبت به ضربه ، حرارت و پاشش مواد برخوردار است)
    • فایبرگلاس. (در برابر گدازه‌ها نباید از PVC استفاده کرد و باید از جنس فایبرگلاس استفاده کنیم)
    • آلومینیوم
    • لبه های دور کلاه
    • شیارهای نصب تجهیزات ایمنی
    • سوراخ های نصب چانه بند
    • سوراخ های تهویه هوا (برای کلاه های مخصوص محیط های گرم)
    • نقاب یا آفتابگیر کلاه (برای کار در ارتفاع از کلاه های بدون نقاب استفاده می شود)

    تاریخ و استاندارد حک شده بر روی بدنه کلاه (درصورتیکه کلاه بدون تاریخ تولید باشد و یا تاریخ تولید آن بصورت برچسب باشد، از درجه اعتبار ساقط است و به هیچ عنوان نباید از آن استفاده نمود)

    • یراق داخل کلاه (Suspension): این قسمت، پوسته بیرونی کلاه را بدون ایجاد تماس با سر ، بروی سر نگهداشته و نیروهای وارده از طریق پوسته کلاه را جذب و مستهلک می‌نماید.

    یراق داخل کلاه شامل:

    • هدگیر (می بایست از موارد نرم و انعطاف پذیر ساخته شود تا برای استفاده در مدت زمان طولانی راحت باشد.
    • عرقگیر (جهت رعایت نکات بهداشتی، قابل تعویض و شستشو باشد)
    • تقسیم کننده فشار (معمولا بصورت صفحه ای دایره شکل در وسط یراق است که تسمه ها را به یکدیگر ارتباط می دهد)
    • تنظیم کننده ارتفاع یراق (برای موهای پرپشت و موهای کم ارتفاع، یراق می بایست تغییر کند)
    • تنظیم کننده اندازه هدگیر (از آنجایی که اندازه سر افراد مختلف متفاوت است و کلاه می بایست بروی سر محکم شود باید دارای سیستم تنظیم اندازه باشد)
    • ضربه گیر (معمولا بصورت قطعات فنری شکل و در قسمت اتصال یراق به بدنه قرار دارد)
    • تسمه ها ( به صورت پلاستیکی یا ابریشمی می باشد و بصورت 4 بند و یا برای ایمنی بیشتر بصورت 6 بند است که بوسیله 4 نقطه اتصال و یا برای ایمنی بیشتر بوسیله 6 نقطه اتصال و یا باز هم برای ایمنی بیشتر بوسیله 8 نقطه اتصال به بدنه کلاه متصل می شود)

    فاصله اجزاء‌ تعلیق ساز با سر دارای یک معیار است که فاصله ایمن نامیده می‌شود حداقل این فاصله 3 سانتی‌متر است.

    به طور کلی وزن کلاه نباید از 400 گرم بیشتر باشد.

    تعویض کلاه های ایمنی

     – هر کلاه ایمنی در صورت استفاده در شرایط نرمال می بایست بطور منظم هر 3 سال یکبار تعویض شود.

     – در صورتیکه کلاه ایمنی در شرایط آب و هوایی و یا محیطی نامطلوب استفاده شود میبایست هر 1 سال یکبار تعویض شود.

     – در صورتیکه علائم پوسیدگی، ترک خوردگی ، شکستگی و… مشاهده شود می بایست تعویض شود.

     – در صورتیکه مدت 5 سال از تاریخ تولید درج شده بر روی کلاه گذشته باشد می بایست تعویض شود .(درصورت نگهداری در انبار)

     – در صورت اصابت یک شئ سنگین حتی اگر علائم فوق در آن مشاهده نشود می بایست تعویض شود.

     – در صورتیکه زیر نور مستقیم آفتاب استفاده شود می بایست هر 1 سال یکبار تعویض شود.

     – در صورتیکه در محیط کار، رنگ، مواد شیمیایی و یا شوینده بر روی کلاه ریخته شود می بایست هر 1 سال یکبار تعویض شود.

    خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

    کلاه ایمنی

    malihe
    سه شنبه 25 شهريور 1399 - 1:51
    بازدید : 470

    قوانین ایمنی جوشکاری

    رعایت مسائل و نکات ایمنی در حرفه‌ی جوشکاری یکی از مهمترین فاکتورهایی می‌باشد که جوشکاران و مسئولان کارگاه‌ها باید بدان توجه داشته باشند و آنها را مو به مو در هنگام کار پیاده کنند . باید توجه داشت که در صورت نادیده گرفتن نکات ایمنی و رعایت نکردن این نکات ، خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی رخ می‌دهد که عواقب ناگوار و جبران ناپذیری در پی خواهند داشت. در حین کار کردن با وسایل الکتریکی احتمال برق گرفتگی جوشکار وجود دارد ، بنابراین یک جوشکار باید نکات ایمنی را رعایت کند و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کند، زیرا بی احتیاطی در حین کار باعث برق گرفتگی و در نهایت بیماری یا مرگ خواهد شد .

    تجهیزات مورد نیاز برای ایمنی جوشکاری

    تجهیزات مورد نیاز برای انجام عملیات جوشکاری موضوعی بسیار مهم و حیاتی در این حرفه می‌باشد که مستقیما با سلامتی فرد جوشکار در ارتباط بوده لذا همواره باید قبل از شروع عملیات جوشکاری از در اختیار داشتن این تجهیزات ایمنی مطمئن باشیم . تجهیزاتی نظیر عینک جوشکاری ، لباس کار مخصوص جوشکاری ، کفش کار جوشکاری ، عینک ایمنی جوشکاری ، ماسک تنفسی مناسب در مکان‌هایی که رفت و آمد هوا وجود ندارد .

    لباس کار مناسب جوشکاری

    در رابطه با لباس کار مناسب جوشکاری باید توجه داشت که لباس کار جوشکاری باید به اندازه کافی مقاوم و ضخیم باشند تا بواسطه ضخامت و جنس خود امکان نفوذ اشعه‌های خطرناک ناشی از قوس حداقل شود یا به صفر برسد اشعه های قوس، نور نامرئی و مرئی بسیار قوی تولید می‌کنند که می توانند چشم و پوست را بسوزانند این اشعه را نمی‌توان دید اما وجود دارند این اشعه‌ها پوست را به سرعت میسوزانند و سوختگی شبیه به آفتاب سوختگی را به وجود می‌آورند .

    همچنین باید توجه داشت که سر آستین‌های لباس کار جوشکاری باید کاملا بسته شود تا جرقه و ذرات مذاب وارد آن نشود بدین منظور استفاده از باندهای کشی یا بند سر دستکش‌ها پیشنهاد می‌شود .

    کفش کار مناسب جوشکاری

    در هنگام انجام عملیات جوشکاری شاید پاشیدن براده‌های داغ و ریز فلز در حین جوشکاری روی پایتان فقط آن را کمی بسوزاند ، اما در حین انجام کار همین حس بسیار گزنده می‌تواند حواس شما را در طول انجام کار به‌ شدت پرت کند و منجر به بروز حادثه‌های خطرناک و غیر قابل جبرانی شود. پوشیدن کفش ایمنی با روکش غیر پلاستیکی، منعطف و البته مستحکم، هم می‌تواند مانع از خستگی مفرط شما در طول ساعت‌های طولانی سرپا ایستادن شود و هم مراقب نسوختن پای شما باشد.

    در نتیجه برای محافظت از پاهای خود در هنگام عملیات جوشکاری توجه داشته باشید که از کفش‌های مناسبی که در بالا گفته شد همواره استفاده نمایید و در نظر داشته باشید که از کفش‌های ساق بلند کفش کار و یا پوتین کار نسوز استفاده نمایید .

    عینک و شیلد مناسب جوشکاری

    باید توجه داشت که برای جوشکاری استفاده از عینک و نقاب و یا شیلد مخصوص جوشکاری امری واجب و ضروری می‌باشد زیرا در موقع برقراری قوس و پس از آن دو نوع اشعه غیر مرئی به وجود آمده است که برای چشم و پوست مضر است. در صورت مشاهده نقاط سفید جلوی چشم پس از برداشتن عینک باید از عینک با شیشه تیره‌تر و در صورت ندیدن حوضچه جوش باید از عینک با شیشه روشن‌تر استفاده کرد.

    به دلیل اثر نامطلوب اشعه ماورا بنفش و مادون قرمز در هنگام ایجاد قوس باید از نقاب دستی برای جوشکاری های کوتاه و برای جوشکاری‌های بلند مدت از نقاب های ثابت قرار گیرنده روی سر استفاده کرد.

    ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

    تجهیزات ایمنی

    malihe
    سه شنبه 25 شهريور 1399 - 1:20
    بازدید : 446

     

    عینک ایمنی مخصوص مشاغل مختلف

    در اثنای انجام کارهای روزمره و یا فعالیهای حرفه ای، همیشه امکان پرتاب ذرات و مایعات یا تابش اشعه به اطراف وجود دارد. این ذرات، جامد یا مایع حتی گاها از بد حادثه، صورت و چشمان ما را هدف می گیرند و این اصلا خوب نیست. پس نتیجه می گیریم باید سلامت و امنیت چشمان خود را بگونه ای مطمءن و اصولی تامین کنیم. بهترین راه خرید عینک ایمنی مناسب با شغلمان است. بر خلاف عینک طبی که دید کاربر را اصلاح می کند، عینک ایمنی وظیفه خطیر مراقبت از چشم در برابر تهدیدات خارجی را بر عهده دارد. تهدیداتی که می توانند باعث آسیب جدی به چشم و یا حتی از دست دادن بینایی شوند. این تهدیدات اما، می توان به ۴ دسته تقسیم کرد:

    ذرات ریز جامد مانند براده های تراشکاری

    ذرات ریز مایع مانند قطرات اسید

     نور شدید عملیات جوشکاری

    گازهای شیمیایی غیر سمی

    ذرات جامد و عینک ایمنی مخصوص آنها

    قبل از هر چیز اجازه بدهید از این دسته چند مثال بزنیم تا موضعمان را بهتر روشن کنیم. فرض کنید در حال کار نجاری و کوبیدن میخ بر روی یک الوار هستید. تکه های کوچکی از الوار می شکنند و به چشم شما برخورد می کنند. یا فرضا در حال بستن میخ آویز بر روی سقف جهت نصب لوستر هستید و خرده های گچ سقف روی چشم شما می ریزند. منظور از ذرات جامد، قطعات کوچک و ریز است. این نوع عینک ایمنی را  عینک سنگ زنی  می نامند و در صنایع کاربرد گسترده دارد. اصطلاح سنگ زنی از عملیات سنگ زنی مته ها و فرزها در کارگاهها گرفته شده است که براده های زیادی به اطراف منتشر می کند و در این زمینه شاخص است. نوع کلاسیک و معروف عینک سنگ زنی  عینک سنگ زنی بغل توری  است که نواحی اطراف چشم، با یک قطعه منحنی شکل توری بسته می شود. توری از این جهت که مانع دید کاربر نشود ولی ذرات نیز از آن قسمت عبور نمی کنند.

    ذرات مایع و عینک ایمنی مخصوص آنها

    نمونه شاخص ذرات مایع خطرناک، قطرات اسید و مواد شیمیایی است و مکان شاخص وجود این ذرات آزمایشگاه است. در طی انجام آزمایشات مختلف در آزمایشگاهها، مواد شیمیایی و اسیدی مختلفی مورد استفاده دارند و بسیار محتملست که در حین جابجایی بین ظروف قطراتی به سمت چشم کاربر پرتاب شوند. در این هنگام نیاز به  عینک ایمنی آزمایشگاهی  بسیار احساس می شود. این محصول از نظر تیپ کلی مانند عینک ایمنی سنگزنی است و لنز شفاف دارد. با این تفاوت که قدری ظریف تر بوده و معمولا به شکل اسپرت و گربه ای طراحی می شود. در ضمن مانند عینک سنگزنی محافظ توری ندارد.. ساده ترین و ارزانترین محصول این دسته،  عینک آزمایشگاهی مدل UV400  می باشد که در آزمایشگاههای مدارس نیز زیاد استفاده می شود.

    نور شدید جوشکاری

    یکی از آسان ترین راههای از بین بردن قرینه چشم، نگاه مستقیم به نور شدید ناشی از جوشکاری می باشد. البته برای این منظور از نور خورشید هم میتوان کمک گرفت! ولی برای حفظ سلامت بینایی، در هنگام عملیات جوشکاری حتما باید از عینک جوشکاری استفاده کرد. شدت بالای پرتوهای ناشی از قوس الکتریکی می توانند آسیبهای جدی به اعصاب بینایی ما وارد کنند. با بکارگیری عینک جوشکاری  از شدت بالای این پرتوها کاسته و آنها را به سطح شدت نورهای عادی می رسانیم. عینک های جوشکاری تیره هستند و میزان تیرگی متفاوتی دارند. میزان تیرگی لنز عینک جوشکاری را Shade می خوانند که از عدد ۵ تا ۱۴ متغیرست. 

    گازهای شیمیایی غیر سمی

    همانطور که می دانیم گاز فرارست و به راحتی از کنار فریم عینک ایمنی عبور می کند و به چشم کاربر می رسد. بسیاری از گازهای شیمیایی باعث سوزش شدید در چشم کاربر می شوند و مشکلات زیادی را در هنگام انجام کار بوجود می آورند. برای حل این مشکل نوع دیگری از عینک ایمنی به نام گاگل ایمنی استفاده می شود که بر خلاف عینک دارای دسته نیست و در عوض با یک کش در پشت سر روی چشمان کاربر مستقر می شود. گاگل ایمنی تمامی نواحی دور چشم را پوشش داده و هیج منفذی برای عبور گاز باقی نمی گذارد. ضمنا از نظر شکل ظاهری، شبیه عینک اسکی می باشد. نمونه خیلی محبوب این محصول،  گاگل ایمنی SG-234 می باشد. لنز گاگل های ایمنی مانند عینک آزمایشگاهی معمولا سفیدست. البته انواع تیره جهت کار جوشکاری هم دارد که خیلی مصرفی طرفدار ندارند.

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    malihe
    يکشنبه 23 شهريور 1399 - 0:23
    بازدید : 486

    انواع کلاه کار

    به طورکلی کلاه کار به دو نوع زیر تقسیم می‌شوند که باید با توجه به نوع کار اقدام به خرید کلاه ایمنی مناسب نمود :

    کلاه ایمنی نوع ۱: برای کاهش نیروی ضربه ناشی از ضربات وارد تنها به بالای سر طراحی می‌شود. به عنوان مثال، این شکل از ضربه ممکن است ناشی از  چکش یا دستگاه میخ‌کوب و یا هر وسیله دیگری از بالا باشد.

    کلاه ایمنی نوع ۲: برای کاهش نیروی ناشی از ضرباتی که ممکن است در بیرون از مرکز و از طرفین و یا از بالای سر باشد طراحی می‌شود. به عنوان مثال، این شکل از ضربه ممکن است ناشی از تماس با گوشه تیز یک تیر جانبی باشد.

    قوانین استفاده از کلاه ایمنی مهندسی و ساختمانی

    استفاد از وسایل محافظتی در هر پروژه عمرانی جزء ضوابط لازم برای شروع و اجرای کار است، از این رو، شرایط استفاده از کلاه کار که بر طبق مقررات ملی ساختمان تدوین شده است در زیر شرح داده می‌شود:

    در کلیه عملیات ساختمانی که در آنها احتمال وارد آمدن جراحات به افراد در اثر سقوط فرد یا سقوط وسایل و تجهیزات و مصالح وجود دارد، باید از‌ کلاه‌های ایمنی استفاده شود.

    پوسته کلاه باید از مواد سخت و بادوام ساخته شود، تمام لبه‌های آن گرد و پرداخت شده نیز باشد. پوسته کلاه باید به طور محکم به کلاف یراقی که روی سر کاربر جای می‌گیرد متصل شود و فاصله آزاد بین کلاف یراق و پوسته کلاه نباید از ۱۹ میلی‌متر کمتر باشد.

    کلاه‌های ایمنی نو یا آنهایی که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته باید قبل از این که در اختیار کارگران قرار گیرد، توسط اشخاص ذی‌صلاح کنترل و اجازه استفاده از ‌آنها صادر شود.

    کلیه اشخاصی که در امر ساخت، حمل و ریختن بتن اشتغال دارند باید به پوتین و دستکش حفاظت مجهز باشند.

    در برپایی، نصب و انجام سایر کارهای فلزی باید وسایل حفاظت فردی از قبیل کلاه ایمنی پوشیده شود.

    رنگ کلاه ایمنی

    رنگ کلاه کار به نوع پروژه، بخش، شرکت، صنعت و برخی شرایط دیگر بستگی دارد، ولی به طورکلی به موارد زیر تقسیم می‌شود:

    سفید: مناسب هر مهندس (عمران، مکانیک، برق)، کارفرمایان، معماران، نقشه‌برداران

    آبی: برای برق‌کاران، نجاران و سایر افراد فنی

    قرمز: برای آتش‌نشانان

    سبز: برای مسئولین ایمنی، پرسنل بهداشت و محیط زیست

    خاکستری: برای بازدید کنندگان از سایت و خدمه

    زرد: برای کارگران

    قهوه‌ای: برای جوشکارها و افرادی در موقعیتی با گرمای شدید قرار دارند.

    خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

    کلاه ایمنی

    malihe
    شنبه 22 شهريور 1399 - 23:59
    بازدید : 457

    کفش کار شاید برای خیلی از مردم مورد مهمی نباشد . اما برای افرادی که محیط کار کارگاهی دارند و با مصالح ساختمانی و یا کارگاههای تولیدی دیگر در ارتباط هستند و خطرات کاری زیادی متوجه آنها است کفش کار مناسب بسیار اهمیت دارد . در انتخاب کفش کار مناسب باید نکاتی را رعایت کرد مانند مقاومت و دوام و همچنین قیمت کفش کار . راحتی و اندازه که توجه به این موارد میتواند سلامت پا و بدن را در محیط کار بالا ببرد.

    کفش کار

    اگر شما تمام طول روز را در یک محیط صنعتی مشعول به کار هستید، کاری که نیازمند فعالیت و حرکت در تمامی فضای کارگاه است، مقاومت در برابر وسوسه داشتن کفش‌هایی باکیفیت مناسب، بسیار سخت و دشوار است . کفش‌هایی که آرامش را حین فعالیت به شما ارزانی می‌کند.

    توجه داشته باشید که گام برداشتن و راه‌رفتن حین فعالیت در محیط کارگاهی، با قدم‌زدن در حالت عادی کاملا متفاوت است . به همین دلیل کفش‌های کار کاملا متفاوت با کفش‌های پیاده‌روی است. از این رو اگر شما در انبار آمازون مشغول به کار هستید و یا به عنوان یک کارگر در یک محیط کارگاهی اشتغال دارید، باید معیارهای مشخصی را در انتخاب کفش‌های‌تان به کار ببندید . به عنوان مثال کارگری که مشغول بتن‌ریزی است، باید الزامات این کار را در مورد استاندارد کفش‌هایش نیز مد نظر قرار دهد . اما متاسفانه کفش‌های کار کمی پیدا می‌شود که متناسب با شرایط محیطی کار و حرفه شما ساخته و پرداخته شده باشند .

    بطور مثال در کفشی که ویژه برای کار در محیط‌های صنعتی طراحی شده‌است، جذب شوک وارده به کفش بر روی پاشنه متمرکز است . چرا که به لحاظ علمی، پاشنه نقطه‌ای از پاست که بیشتر ضربات وارده به آن بر این نقطه وارد می‌شوند .

    باید توجه داشته باشید، استفاده از کفش‌های پیاده‌روی استاندارد موجب پراکنده شدن شوک بصورت کاملا یکنواخت در تمامی سطح بدن می‌شود. کفش‌هایی که دردهای حاصل از پیاده‌روی‌های طولانی مدت را ازبین می‌برند.

    رابطه کفش و تاثیر آن بر روی روابط اجتماعی

    اگر در انبار آمازون یا در محیط صنعتی مشغول به کار هستید باید از کفش های کار ساق بلندی که دارای قطعات فلزی در پشت و جلو هستند استفاده کنید .

    اما اگر کار شما به گونه ای است که روی بتن راه می روید ویا مدت زیادی مجبور به ایستادن روی سطح بتنی هستید می توانید از کفش های کار اسپرت استفاده کنید توجه داشته باشید این نوع کفش ها به علت وزن زیاد مناسب پیاده روی های طولانی نمی باشند.

    جای تعجب نیست اگر با کفش پیاده روی روی بتن کار می کنید و پس از مدتی سریع خسته شده و دچار درد پا می شوید ، آیا فکر میکنید کفش کار مانند کفش پیاده روی می باشد؟

    به لحاظ فنی خیر

    شاید در نظر اول اینطور به نظر برسد که کفش کار بسیار خسته کننده است اما دقت داشته باشید اشتباه در انتخاب کفش کار می تواند باعث درد پا ، کمر درد ،  ناراحتی پاشنه و حتی اسپاسم در زانو گردد.

    پس چطور می توان یک کفش کار مناسب پیدا کرد و مشخصه های آن چیست ؟

    به طور خلاصه،  ویژگی های اصلی یک کفش کار خوب به شرح ذیل می باشد :

    سیستم قوس پشتی

    جذب شوک به طور مساوی بر روی پای پا گسترش می یابد.

    قوس مناسب در میانه کفی.

    جلو سفت  (دارای نوار فلزی در پشت و جلو)

    کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

    کفش ایمنی

    malihe
    شنبه 22 شهريور 1399 - 21:43
    بازدید : 456

    دستکش ایمنی

    اولین اصل برای انجام هرکاری ایمنی است. همانطور که می دانید تمام تکنسین‌ها قبل از شروع دوره کاری خود، باید دوره‌ای برای آمادگی و آموزش ایمنی بگذرانند. گاهی کاری که فرد، قرار است انجام دهد نیاز به استفاده از ابزار حساس و خطرناک دارد و یا اینکه به طور کلی محیط کاری شرایط سختی دارد و شخص باید با تجهیزات کامل وارد محیط کاری خود شود. حتی ریز‌ترین نکات مربوط به ایمنی را حتما رعایت کنید، مهندسان و محققان پس از تحقیق و آزمایش این قوانین را وضع کرده اند و واقعا ریسک اتفاق برای همه وجود دارد پس با حفظ ایمنی در کار، جان اشخاص حفظ می شود.

    یکی از وسایلی که جز ایمنی کار است، دستکش می باشد که قیمت دستکش ایمنی بر حسب حرفه و نوع کاربرد، جنس و ظاهر آنها با هم تفاوت دارد . با این مطلب همراه باشید تا انواع دستکش ایمنی و کاربرد آنها را بررسی کنیم.

    دستکش ایمنی چیست؟

    همان طور که گفتیم استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی برای کار بسیار مهم است و بیشترین اولویت را دارد. یکی از قسمت‌های بدن که باید همیشه مورد توجه باشد و ایمنی آن در کار، حفظ شود، دست‌ها هستند. دقیقا بیشترین کار را دست‌ها انجام می‌دهند و گاهی امکان دارد که حادثه‌ای در محیط کار برای دست‌ها رخ دهد که قابل جبران و بازگشت نباشد. پس در اینجا اهمیت دستکش ایمنی واضح است. در حرفه‌هایی مانند آتش نشانی، محیط های شیمیای، کارگاه‌های صنعتی که دارای دستگا‌ه‌های فرز و مته و جوشکاری هستند و غیره استفاده از دستکش ایمنی بسیار مهم است.

    البته این را هم در نظر بگیرید که برای انجام کار با هر دستگاهی باید به دستورالعمل‌ها توجه کنید چون برای مثال ممکن است از دستکشی استفاده کنید که مناسب نباشد و تسلط و دقت شما را برای انجام کار پایین بیاورد. پس حتما از دستکش مناسب و مخصوص استفاده کنید. همچنین هر نوع دستکش ایمنی باید با کیفیت و کار آمد باشد و باعث تعریق و یا حساسیت در مصرف کننده، نشود. حرکت دست باید در تمام دستکش‌های ایمنی راحت باشد و طراحی مکانیکی این دستکش‌ها به گونه‌ای باشد که فعالیت مصرف کننده را کمتر و یا محدود نکند.

    انواع دستکش‌های ایمنی

    دستکش ایمنی آتش نشانی

    این دستکش‌ها برای آتش‌نشان‌ها و برای محیط های عملیاتی طراحی می شوند که درجه حرارت بسیار بالا است همچنین در بعضی از این عملیات، آتش نشان لازم است که مستقیما با آتش تماس داشته باشد. بنابراین الیاف و جنس این دستکش‌ها نسوز است و حالت مکانیکی مناسبی دارد که تسلط و دقت آتش نشان را کم نکند.

    دستکش ایمنی در برابر الکتریسته

    این دستکش‌ها عایق جریان الکتریسته هستند و افرادی که با برق سر و کار دارند بسته به میزان ولتاژ باید از این دستکش‌ها استفاده کنند. از جمله مصرف کنندگان این دستکش‌ها می توان به تکنسین‌های سازمان برق و یا متخصصان طراحی و پیاده سازی دکل برق اشاره کرد.

    دستکش ایمنی در برابر مواد شیمیایی

    این دستکش‌ها معمولا از جنس لاستیک و یا انواع پلیمر غیر حلال در اسید ساخته می شوند. البته نوع و جنس این دستکش‌ها بسیار متفاوت است چون هر اسیدی خصوصیات خود را دارد و می‌تواند محدود‌ه‌ای از مواد را از بین ببرد.

    دستکش ایمنی در برابر برش

    این دستکش ها از قسمت‌های بیرونی تشکیل شده است که مانند زنجیر‌های ریز به هم پیوسته است. این دستکش به ویژه مناسب افراد در کشتارگاه‌ها و قصابی‌ها می‌باشند. همچنین افرادی که باید شیشه جا به جا کنند نیز از این دستکش‌ها استفاده می‌کنند.

    دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

    دستکش ایمنی

    malihe
    شنبه 22 شهريور 1399 - 20:21
    بازدید : 682

    اهمیت لباس کار و تجهیزات ایمنی

    یکی از دلایلی که میل به استفاده از تجهیزات ایمنی را امروزه روز بالا برده است ، اجرای استاندارد های ایمنی فردی توسط اداره وزارت کار است. اما شاید این تمام دلیل این مقدار تقاضا برای استفاده از لباس برای کار ، کفش کار و سایر ملزومات ایمنی نباشد، اصلی ترین دلیل هزینه های بالای درمانی است که پس از حادثه گریبان گیر فرد حادثه دیده یا کارفرما می شود. بنابراین خرید لباس کار مناسب، کفش ایمنی و کلاه کار استاندارد می تواند درصد خسارت های جانی و مالی را تا حد قابل قبولی کاهش دهد و البته خود این وسایل حفاظت فردی هزینه چندانی ندارد. اما از چه لباسی و یا کفش کاری استفاده کنیم می تواند چالش برانگیز باشد و ممکن است موجب سردرگمی افراد کم تجربه در زمینه خرید لوازم ایمنی مناسب و استاندارد شود.

    خرید لباس کار مناسب

    لباس كار به عنوان یكی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می‌باشد و كلیه كاركنان باید با لباس كار مناسب محل كارشان در آنجا حضور بعمل آورند.

    معمولاً لباس كار به عنوان یك پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می‌كند. ساده ترین شكل لباس كار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تكه) و نوع یكسره (بیلرسوت) می باشد.

    جنس لباس کار از جنس الیاف طبیعی (پلی استر پنبه) و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی (فیلامن ویسکوز) و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می‌شود. بدیهی است هر چه الیاف بكار رفته شده در پارچه طبیعی ­تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر و لباس به اصطلاح خنک تر است.

    پيش بندهای حفاظتی :‌

    پيش بند از جمله تجهيزات ایمنی از بدن در برابر پاشش مواد می ­باشند. جنس پيش بند با توجه به شرايط استفاده از آن جنس نايلونی (پيشگيری از ريزش آب)، چرمی (جهت پيشگيری از ريزش پليسه جوشكاری)، سربی (جهت حفاظت در برابر پرتوهای راديو اكتيو)، پلی وينيل كلرايد (جهت حفاظت از مواد شيميايی) و ...... انتخاب میشود.

    لباسهای با قابليت ديد بالا (جلیقه های شبــرنگ دار ـ فسفــری) :‌

    اين گونه لباسها به منظور پيشگيری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد و به صورت ژاكت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل كاربرد، به رنگهاي براق و از جنس­های مختلف ساخته شده و امكان رويت فرد را در شرايط مختلف آب و هوايی و ساعات مختلف شبانه روز فراهم می كنند.

    خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لباس کار

    malihe
    شنبه 22 شهريور 1399 - 19:49
    بازدید : 416

    کفش کار مناسب برای محیط های سخت

    کارکنانی که در محیط های سخت کار می کنند باید در فصول مختلف کفش مناسب آن فصل را بپوشند. ما امروز می خواهیم این موضوع را به شما یادآوری کنیم که  کفش ایمنی مناسب فصول سرد باید دارای چه ویژگی هایی باشد. و در هنگام خرید کفش کار به چه نکاتی باید دقت کنید.

    ویژگیهای کفش ایمنی مناسب فصول سرد

    •              ضدآب بودن

    شاید تاکنون از افراد زیادی شنیده باشید که در ابتدای بیان ویژگی‌های یک کفش ایمنی مناسب فصول سرد، به Gore-Tex بودن آن اشاره می‌کنند. Gore-Tex در واقع نام یک تکنولوژی پیشرفته در ساخت پارچه است که مزیت‌هایی برای آن ایجاد می‌کند. هنگام استفاده از کفش ایمنی مناسب فصول سرد، فرقی نمی‌کند که صعود زمستانه دارید یا کفش خود را در سایر فصول سال استفاده می‌کنید؛ قابلیت ضدآب بودن در کفش شما از میزان اهمیت زیادی برخوردار است تا تحت هر شرایط آب‌وهوایی و با بارش‌های فصلی، بخش داخلی کفش همچنان خشک باقی بماند. وجود تکنولوژی‌هایی نظیر Gore-Tex در ساخت انواع کفش علاوه بر ایجاد هواخوری، تضمین‌کننده‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب خواهد بود.

    •              استحکام کفش

    برای ساخت انواع کفش ایمنی مناسب فصول سرد از موادی استفاده می‌شود که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار داشته باشد تا در صورت بروز چنین حوادثی، از جهت حفظ ایمنی پاهایتان آسوده‌خاطر باشید. طراحی برخی کفش ایمنی مناسب فصول سرد  به گونه‌ای است که در قسمت پنجه، لایه‌ای محافظ قرار داده شده. این لایه‌ی محافظ ایمنی کفش را دربرابر فشار و ضربه بیشتر می‌کند. درواقع سازندگان کفش ایمنی مناسب فصول سرد برای تقویت ساختار کفش در قسمت پنجه از موادی مستحکم نظیر چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا کامپوزیت استفاده می‌کنند که به رویه‌ی کفش استحکام بیشتری می‌بخشد.

    •              زیره کفش

    یکی از مواردی که در طراحی و ساخت کفش ایمنی مناسب فصول سرد اهمیت زیادی دارد، جنس زیره و نوع آج‌هایی است که در آن استفاده می‌شود. زیره‌ی کفش ایمنی مناسب فصول سرد با توجه به موارد استفاده‌ای که دارند، با یکدیگر متفاوت‌اند.

    •              قابلیت حفظ دما و هواخوری کفش کار

    این دو قابلیت کاملا با یکدیگر متفاوت هستند؛ اما برای انتخاب کفش مناسب برای کوهنوردی باید به این دو قابلیت به‌طور یکسان توجه داشت. آن دسته از کفش‌هایی که برای صعود سه‌فصله استفاده می‌شوند، باید دارای قابلیت هواخوری باشند تا علاوه بر جلوگیری از تعریق زیاد سطح پوست، به خنک نگه داشتن پای شما کمک کنند. اما برای کفش‌های مورداستفاده در صعودهای زمستانه یا در محیط‌های سرد، قابلیت هواخوری اهمیت چندانی ندارد و مهم این است که کفش بتواند پایتان را گرم نگه دارد. برای ساخت این نوع کفش‌ بیشتر از تکنولوژی‌هایی بهره می‌گیرند که از هدررفتن دمای بخش داخلی کفش جلوگیری کند و مانع از سرمازدگی پاهایتان شود. برای انتخاب چنین کفش‌هایی باید به دمایی که کفشتان در آن قابل‌استفاده است، توجه زیادی داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهتر انتخاب کنید.

    •              جنس رویه کفش کار

    سازندگان کفش ایمنی مناسب فصول سرد  برای ساخت رویه از موادی استفاده می‌کنند که دربرابر شرایط محیطی مختلف مقاوم باشد. علاوه بر ساختار رویه‌، این دسته کفش‌ها در قسمت‌هایی نظیر پنجه، پاشنه یا قسمت‌های کناری به وسیله موادی نظیر چرم مصنوعی، چرم طبیعی، پلی‌اورتان یا لاستیک تقویت می‌شوند.

    •              لایه‌ی میانی

    لایه‌ی میانی مناسب در کفش ایمنی مناسب فصول سرد برای کسانی که از این کفش‌ها استفاده می‌کنند، دو مزیت به دنبال دارد. اگر در ساخت لایه‌ی میانی کفشی که استفاده می‌کنید، موادی مناسب نظیر EVA به کار رفته باشد، فشاری که از ضربات واردشده به سطح زمین به پای شما برمی‌گردد تا حد بسیار زیادی کم می‌شود. این مسئله باعث می‌شود در زمان کار کمتر احساس خستگی کنید و درعین‌حال به واسطه‌ی ساختار منعطف کفش، کنترل بهتری روی حرکات خود داشته باشید. همچنین داشتن لایه‌ی میانی ضخیم باعث می‌شود گرمای کمتری از طریق کف کفش هدر برود و در نهایت بتوانید از پای خود به‌خوبی در برابر سرما حفاظت کنید.

    کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

    کفش کار

     

    malihe
    پنجشنبه 20 شهريور 1399 - 16:46
    بازدید : 414

    عینک ایمنی چیست؟

    بسیار محتمل است که در خلال انجام فعالیت‌های روزانه، ذرات کوچکی به سمت چشم پرتاب شوند و ما را دچار مشکل کند.

    این کار که می‌گوییم الزاما کارهای سنگین صنعتی نیست، می‌تواند گرفتن آب‌لیمو باشد؛ بنابراین چشمان ما در اکثر مواقع نیاز به مراقبت دارند حتی اگر با گرفتن دست در مقابل چشم‌ها باشد؛ اما چون ما به دست‌ها در حین کار احتیاج داریم این روش چندان عملی نیست.

    آشنایی با انواع عینک‌های ایمنی

    تنها راه عملی در راه حفظ سلامت چشم، استفاده از عینک ایمنی می‌باشد. عینک ایمنی برخلاف عینک طبی که برای اصلاح دید موثر است، وظیفه مراقبت از چشمان ما در برابر اصابت اجسام خارجی و تابش نورهای شدید را بر عهده دارد.

    این اجسام و تهدیدات خارجی ۴ دسته را شامل می‌شوند:

    اول براده‌های فلزی و سایر ذرات ریز جامد مثل خورده‌های چوب.

    دوم ذرات ریز مایع مانند قطرات اسید و مواد شیمیایی.

    سوم نور شدید حاصل از عملیات جوشکاری.

    چهارم گازهای شیمیایی غیرسمی.

    برای هرکدام از ۴ دسته خطرات ذکرشده، عینک ایمنی خاصی طراحی و تولید شده است. به‌طور خلاصه می‌توان گفت برای دسته اول عینک سنگ زنی، برای دسته دوم عینک آزمایشگاهی، برای دسته سوم عینک جوشکاری و برای دسته چهارم گاگل ایمنی بکار می‌رود.

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    malihe
    پنجشنبه 20 شهريور 1399 - 21:06
    بازدید : 680

    دستکش ایمنی

    استفاده از دستکش ایمنی در انجام کار بسیار اهمیت دارد. بیش از60% حوادث ناشی در حین کار مربوط به استفاده نکردن از دستکش ایمنی می باشد. دستکش ایمنی انواع بسیار متفاوتی دارد که هر کدام در جهت فعالیتی خاص تولید و عرضه می شود. دست ها و انگشتان از با اهمیت ترین اعضای کمکی بدن می باشد که درهنگام مواجهه با خطرات ناشی از برق گرفتگی ، تماس با مواد شیمیایی ، پارگی و بریدگی ، خراش ، سوختگی ، سوراخ شدن ، تماس با مواد بیولوژیکی و همچنین در برابر دما های بسیار بالا، برای حفاظت و نگهداری از آنها باید به فکر خرید دستکش ایمنی مناسب بود.

    امروزه انواع گوناگونی از دستکش ایمنی برای حفظ و نگهداری در برابر طیف گسترده ای از خطرات در دسترس عام هستند. ماهیت خطر و آسیب های ناشی در حین انجام عملیات، در انتخاب دستکش ها موثر می باشد. گستردگی و تنوع آسیب های شغلی دست، انتخاب صحیح دستکش ایمنی را مشکل می سازد. الزامی است که کارکنان از دستکش ایمنی مخصوص طراحی شده برای آسیب هایی که در محیط کاریشان اتفاق می افتد و وظایفی که بر عهده دارند، استفاده نمایند، زیرا که برای یک عملیات خاص طراحی شده اند، ممکن است در برابر سایر عملیات، حفاظت لازم را ایجاد ننمایند.

    در حالت کلی می توان تجهیزات محافظت از دست ها را به 2دسته تقسیم نمود :

    • دستكش ایمنی حفاظتی
    • آستین های حفاظتی

    الزامات عمومی

    دستكش ایمنی از نظر محدوده ای از دستان که بایستی مورد حفاظت قرار گیرند، به ساق کوتاه (تا روی مچ)، ساق متوسط (تاروی ساعد) و ساق بلند (تا روی آرنج) تقسیم می شوند. همچنین دستکش ایمنی بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان به انواع پنچ انگشتی، دو انگشتی و تك انگشتی دسته بندی می شوند. در برخی از انواع دستكش ایمنی به ویژه دستكش های حفاظتی در برابر حرارت و برخی مواد شیمیایی، از آسترهای کتانی در جدار داخلی استفاده می شود. در انتخاب دستكش ایمنی جهت فعالیت های مختلف می توان از علایم مشخصه ثبت شده بر روی آن جهت مصارف گوناگون استفاده کرد.

    دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

    دستکش ایمنی

    malihe
    پنجشنبه 20 شهريور 1399 - 15:26
    بازدید : 585

    نکاتی درباره کلاه ایمنی

    بارها و بارها در بسیاری از حوادث منجر به مرگ، این نکته از سوی کارشناسان ایمنی مطرح شده که در صورت استفاده کارگر از وسایل حفاظت فردی، حادثه به مرگ وی منجر نمی شد. نقش استفاده از وسایل و تجهیزات حفاظت فردی در تأمین سلامت کارکنان در برابر حوادث و بیماری های ناشی از کار بر کسی پوشیده نیست. با این حال، هنوز هم در بسیاری از محیط های کاری، چه از سوی کارفرما که وظیفه تأمین این وسایل و ارایه آموزش های لازم را به کارکنان دارد و چه از سوی کارکنان که وظیفه شان استفاده صحیح از این وسایل در هنگام کار است، کوتاهی ها و بی توجهی های بسیاری را شاهد هستیم.
    وسایل حفاظت فردی شامل لباس کار، پیش بند، کلاه ایمنی، کلاه کار، سربند، انواع ماسک، عینک ایمنی، گوشی حفاظتی، کمربند ایمنی، دستکش های ایمنی و حفاظتی، کفش ایمنی، چکمه های حفاظتی و انواع دیگری از لوازم هستند که موجب حفظ سلامتی کارگران از خطرات و بیماری ها در محیط های کاری می شوند. این بار به ویژگی ها و خرید کلاه ایمنی مناسب می پردازیم.

    کی از کلاه ایمنی استفاده کنیم؟

    در مواقعی که احتمال افتادن اشیا از بالا و برخورد آنها با سر وجود داشته باشد و یا اینکه احتمال برخورد سر با موانعی در محیط کار باشد و نیز هنگامی که کارگر در نزدیک قسمت های برق دار کار می کند، استفاده از کلاه ایمنی و حفاظت از سر الزامی است.

    انواع کلاه ایمنی

    به طور کلی کلاه های ایمنی به سه دسته تقسیم می شوند:

    دسته اول (Class A): این کلاه ها برای مصارف عمومی استفاده می شوند. در برابر ضربه مقاومت و محافظت خوبی دارند اما در برابر جریانات الکتریکی درجه حفاظت شان پایین است. از این گروه کلاه ها بیشتر در عملیات معادن، ساختمان سازی، کارخانجات و صنایع مشابه استفاده می شود.

    دسته دوم (Class B): این کلاه ها برای کسانی پیشنهاد می شود که در محیط هایی با جریانات الکتریکی بالا کار می کنند. این کلاه ها در برابر ضربات ناشی از سقوط اشیا، شوک الکتریکی ولتاژ بالا و سوختگی مقاوم اند.

    دسته سوم (Class C): کلاه های این دسته وزن سبکی دارند و برای محافظت های محدود پیشنهاد می شوند. این نوع کلاه ایمنی، سر کارکنان را در برابر ضربات ناشی از برخورد با اشیای ثابت محافظت می کنند ولی در برابر سقوط اشیا و یا شوک الکتریکی مقاومتی ندارند.

     
    ۱۲نکته درباره کلاه ایمنی

    هر وسیله حفاظت فردی باید مطابق با استانداردها و شرایط خاصی ساخته شود تا در هنگام استفاده، فرد را از خطرات حفظ کند. کلاه ایمنی استاندراد نیز باید در برابر برخورد با اشیا مقاوم باشد، توانایی جذب ضربات را داشته باشد و آنها را به سر فرد انتقال ندهد.

    کلاه ایمنی باید ضدآب و کندسوز باشد.

     
    برای آنکه کلاه کاملا روی سر قرار بگیرد و در جای خود محکم باشد لازم است بند ها و تسمه هایی داشته باشد که فاصله این بندها از جدار داخلی کلاه بین ۱ تا ۴/۱ اینچ معادل ۱۸/۳ تا ۵۴/۲ سانتی متر باشد.

     
    کلاه ایمنی باید دارای برگه مشخصاتی باشد که در آن نام کارخانه سازنده و گروهی که کلاه در آن قرار می گیرد و نیز استاندارد تاییدکننده آن آمده باشد. در آمریکا سال ۱۹۹۴ به بعد تمام کلاه های ایمنی باید دارای استاندارد ANSI باشند.

    معمولاً وزن کلاه ایمنی به طور کامل از ۴۰۰ گرم تجاوز نمی کند. کلاه باید از مواد غیرقابل احتراق ساخته شده و در مقابل جریان برق عایق باشد.

     
    به منظور حفاظت سر، صورت، پشت و گردن دور تا دور کلاه ایمنی باید لبه دار باشد.

    برای کار در فضای نسبتا کوچک و تنگ کلاه باید کوتاه بوده و در صورت لزوم فاقد لبه باشد.

     
    کلاه هایی که در فضای خیلی مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند باید از نظر رطوبت غیر قابل نفوذ باشند.

     
    نوارها و چرم داخل کلاه باید به سهولت قابل تعویض باشند.

     
    برای استفاده از کلاه ایمنی که متعلق به شخص دیگری بوده باید قبلاً داخل آن ضدعفونی شده و در صورت لزوم چرم و نوارهای داخل آن تعویض شود.

     
    کارکنانی که دارای موهای بلند هستند، به خصوص کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار آن مشغول کار هستند باید به وسیله سربند و یا وسیله حفاظتی دیگری موهای سر خود را کاملاً بپوشانند.

    سربند کارکنانی که در مقابل آتش و یا جرقه و یا مواد مذاب و یا امثال آن کار می کنند باید از جنسی تهیه شده باشد که به آسانی آتش نگیرد و در مقابل شستن و ضدعفونی کردن به وسیله ترکیبات صنعتی مقاومت کافی داشته باشند.

    خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

    کلاه کار

    malihe
    پنجشنبه 20 شهريور 1399 - 0:53
    بازدید : 528

    تاب سرسره مناسب سن های مختلف

    یکی از معیارهای مهم در خرید تاب سرسره، توجه به سن کاربران است. اگر هدف شما از خرید این محصول، سرگرمی کودک است باید تاب سرسره مخصوص سن کودک را خریداری نمایید. تاب سرسره کودک متناسب با سن و نیازهای کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ایمنی کودک را حین بازی فراهم کنند و از آسیب او جلوگیری نمایند. برای انتخاب تاب سرسره مناسب باید به مکان نصب آن نیز توجه کنید. برای مثال به منظور خرید تاب سرسره کودک برای استفاده در منزل و حیاط، می توانید تاب سرسره پلاستیکی با ارتفاع و سایز کوچک را انتخاب نمایید. این محصول هم ایمنی کودکان را تامین می کند و هم طول عمر بالایی دارد.

    در مکان های عمومی نظیر پارک ها، انواع تاب سرسره اعم از فلزی و پلاستیکی و ... وجود دارند. هر کدام از این محصولات با توجه به سایزی که دارند برای استفاده سنین مختلف مناسب می باشند. تاب سرسره فلزی بیشتر برای نوجوانان و افراد بزرگسال مناسب است. زیرا قابلیت تحمل وزن بالا را دارد و از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. خرید تاب سرسره پلاستیکی برای استفاده در مهد کودک ها، منازل، مجتمع های مسکونی و ... که کودکان بتوانند به راحتی با آنها بازی کنند، انتخاب مناسبی است. قیمت تاب سرسره پلاستیکی و انواع دیگر تاب سرسره بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت آنها و سایز این محصولات، تعیین می شود. اما توصیه می شود در خرید تاب سرسره کودک و یا سنین دیگر، بیشترین تمرکز بر روی تناسب محصول با سن افراد و مکان مورد استفاده باشد و قیمت آن در اولویت قرار نگیرد.

    تاب سرسره کودک را می توان در هر موقعیت و شرایطی نصب نمود. در خرید تاب سرسره کودک ابتدا باید به موقعیت و ابعاد محل مورد نظرتان دقت کنید. در صورت بزرگ بودن فضا می توانید از خرید تاب سرسره پلاستیکی را را مورد نظر قرار دهید. اما اگر برای اتاق خواب کودکتان نیاز به تاب و سرسره دارید بهتر است از انواع تاشو آن استفاده کنید تا فضای زیادی اشغال نکند. قیمت تاب سرسره پلاستیکی بر اساس ابعاد تاب و سرسره، نوع پلاستیک به کار رفته در ساخت آن و نحوه نصب آن متغیر است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره، محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید. 

    تاب

    malihe
    پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 17:30
    بازدید : 530

    ضرورت استفاده از استوانه ترافیکی در معابر

    استوانه ترافیکی

    سرعت بالای توسعه شهری در عصر جدید منجر به وقوع مشکلات مختلفی شده است. از جمله این مسائل میتوان به مشکلات تردد و ترافیکهای ناشی از آن اشاره کرد. ترافیک های سبک و سنگینی که تا ساعتهابهطولمی انجامد. از این جهت برای کنترل چنین پیشآمدهایی قوانین و مقررات بخصوصی وضع شده است. به منظور اجرای هرچه بهتر این قوانین ابزار و تجهیزات مختلفی طراحی و ساخته شده است. از جمله این تجهیزات میتوان به انواع استوانه ترافیکی اشاره کرد. یک استوانه ترافیکی استاندارد باید از ویژگی­ های کیفی و ظاهری بهینه ای برخوردار باشد. امروزه شرکت ­های مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع تجهیزات ترافیکی، از جمله استوانه ترافیکی میکنند. بنابراین خرید آن در هر شهر و مکانی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. اما نکته مهمتر کیفیت محصول است که خریدار باید به آن توجه داشته باشد. از این رو در این مطلب عناوینی مرتبط با آموزش خرید استوانه ترافیکی مناسب بیان میشود.

    کاربرد استوانه ترافیکی در اماکن

    استوانه ترافیکی کاربرد های متفاوت و وسیعی در فضای شهری دارد. مسدود کردن مسیر مشخصی از جاده به منظور تعمیر و یا دلایل دیگر و تعیین حریم برای پارک خودرو در اماکن ویژه از جمله کاربردهای استوانه ترافیکی است. با توجه به دلایل استفاده از استوانه ترافیکی، نوع و جنس استوانه مورد استفاده متفاوت خواهد بود. در برخی مواقع برای جلوگیری از پارک خودروهای متفرقه در پارکینگ­های تجاری و اداری از آن برای تعیین محدوده استفاده می­شود. مورد دیگر کاربردهای استوانه ترافیکی برای جلوگیری از تردد در مسیرهایی است که ساخت و ساز در حال انجام است. عبور از این مسیرها گاها ممکن است خطر آفرین باشد. با توجه به کاربردهای مختلف، انواع استوانه ترافیکی در شکل هاوابعادمختلفساختهمی­شود. از این رو کاربر بسته به نوع کاربری مورد نظر، باید مدل مناسب را شناسایی و خریداری نماید. در ادامه مشخصات استوانه ترافیکی بیان می­شود، تا کاربر بتواند با اطلاعات دقیق تری نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نماید.

    مهمترین مشخصات استوانه ترافیکی

    امروزه استوانه ترافیکی نقش مهمی در کاهش بینظمی های شهری دارد. در واقع جایگذاری صحیح و اصولی این تجهیزات در معابر می­تواند در پیاده سازی قوانین و کاهش تصادفات و ترافیک­ ها تاثیر گذار باشد. از این رو کاربران پیش از خرید باید از مشخصات استوانه ترافیکی اطلاعات کافی را کسب نمایند. یکی از مهمترین مشخصات استوانه ترافیکی، کیفیت و جنس آن است. جنس و کیفیت ساخت استوانه ترافیکی تعیین کننده ماندگاری و دوام آن است. در واقع خریدار در مقابل هزینه­ای که صرف خرید استوانه می­کند، انتظار کیفیت و دوام مشخصی را خواهد داشت. شرکتهای معتبر تولید کننده استوانهترافیکی از پلاستیک های فشرده و قابل انعطاف و یا از فلزات مختلف برای ساخت این محصولات استفاده میکنند. اینکالا باید مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف داشته باشد. دوام کافی در برابر ضربات محکم، تابش مداوم آفتاب و دماهای پایین از جمله استانداردهاییک استوانه ترافیکی با کیفیت است.

    کلام آخر

    استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است.

    در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید بهترین انواع استوانه ترافیکی را به قیمت مناسب خریداری نمایید.

    استوانه

    malihe
    سه شنبه 11 شهريور 1399 - 20:30
    بازدید : 506

    ضرورت استفاده از کلاه ایمنی

    تهیه  و خرید کلاه ایمنی مناسب با شغلتان و استفاده از آن در تمام ساعت های کاری از مهمترین مسائل ایمنی است که باید به آن اهمیت بدهید. یک مهندس، کارگر، بازدیدکننده و هر فردی که به محیط کاری وارد می شود باید به کمک کلاه ایمنی از سر و صورت خود محافظت نماید. اما چهار مدل کلاه کار وجود دارند که پرکاربردترین کلاه ایمنی در مشاغل هستند. در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

    کلاه ایمنی مهندسی

    این مدل کلاه برای فعالیت در محیط های ساختمان سازی، راه سازی و به صورت کلی برای افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند مناسب است. این کلاه به واسطه اسکلت فلزی و بدنه پلاستیکی سر را در برابر تهدید هایی همچون افتادن اشیا، برخورد سر با المان های ساختمان سازی، لیز خوردن و افتادن و .... محافظت می کند. این مدل کلاه ایمنی دارای یک زائده اضافی است که از برخورد نور خورشید و سنگ ریزه ها با صورت محافظت می کند.

    کلاه ایمنی صنعتی

    این کلاه نسبت به کلاه ایمنی مهندسی محافظت بیشتری دارد. از آنجایی که صنایع مختلف با هم تفاوت های زیادی دارند این کلاه ایمنی علاوه بر محافظت از سر در برابر زمین خوردن، افتادن اشیا و یا بر خورد سر با دیگر اشبا از پشت گردن نیز محافظت می کند. این کار به واسطه زائده پلاستیکی و یا پارچه ای که در قسمت گردن طراحی شده است انجام می شود. این کلاه نسبت به دیگر انواع کلاه ایمنی از مواد اولیه مقاوم تری ساخته شده است.

    کلاه ایمنی جوشکاری

    در بین صنایع و فعالیت های صنعتی جوشکاری از پر خطرترین مشاغل به شمار می آید. در این شغل خطر برخورد اشعه با چشم، پوست صورت و تنفس دود ایجاد شده سلامتی افراد را به خطر می اندازد. از این رو این کلاه ایمنی به شکلی طراحی شده است که تمام سر و صورت افراد را پوشش می دهد. اگر به صورت حرفه ای به این کار مشغولید از انواع کلاه که مانند کلاه کاسکت رو سر قرار میگیرند استفاده کنید. در غیر اینصورت می توانید از انواع ساده تر که با یک دست نگه داشته می شود استفاده کنید.

    کلاه ایمنی عایق برق

    از دیگر مشاغل خطرناک کار با برق است. برقکارانی که به صورت حرفه ای و با برق فشار قوی کار می کنند باید در طول کار از انواع تجهیزات عایق برق مخصوصا کلاه ایمنی عایق برق استفاده کنند. این کلاه علاوه بر محافظت از خطرات و تهدید های معمول که کارگران را تهدید می کند، در برابر برق گرفتگی نیز عایق است. با توجه به میزان فشار برقی که با آن کار می کنید باید کلاه متناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

    کلام آخر

    همانطور که می دانید استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از مشاغل جزء مهمترین موارد حفاظت شخصی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. برای اطلاع از قیمت کلاه ایمنی در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. مجموعه ایمن ترافیک کالا باجمع آوری طیف وسیعی از انواع کلاه کار و کلاه ایمنی شرایطی ایجاد نموده است که در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نوع کالاه ایمنی را برای خود انتخاب نموده و خریداری نمایید. این فروشگاه اینترنتی فروشنده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی می باشد.

     

    فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

     

    malihe
    چهارشنبه 12 شهريور 1399 - 15:41
    بازدید : 435

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 58
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه